IMG_1138_edited.jpg

ANLITA OSS

Tack för ditt meddelande!

VAD GÖR VI?

FEST & KONFERENS

Varför inte ha en livs levande kör under middagen/festen eller som inledning på konferensdagen? Vi sjunger passande musik under 10-20 minuter för dig och ditt sällskap både tidigt på morgonen och sent på kvällen, eller så skräddarsyr vi ett program under en helkväll!

LUCIA & JUL

I juletider är det populärt att boka oss för att komma till ert företag och sjunga på det årliga julfikat alternativt på Luciadagen. Tänk på att boka i god tid!! Givetvis sjunger vi klassikerna som alla vill höra. Ett framförande tar ca 15 min och vi har självklart alltid levande ljus om det är möjligt i lokalen.

BAKGRUNDSKÖR

Behöver du en bakgrundskör vid skivinspelning, live-framträdande eller tv-produktion?! Vi har erfarenhet från tv-produktioner, live-sändningar och inspelningar och har förmågan att bistå efter era önskemål.

VÅR, SOMMAR & HÖGTIDER

Under vår och sommar kan vi bjuda på klassisk svensk musik både utomhus och inne, vid begravning eller bröllop efter era önskemål. Vi har stor erfarenhet av uppdrag vid bröllop, både i kyrkor, växthus och festlokaler. Vi har en gedigen repertoarlista med passande bröllopsmusik med både ingångs/utgångsmusik, psalmer, sommarsånger, tonsatta kärleksdikter och även en del ”pop-kärlekslåtar”.

PROFESSIONALITET

I vilket sammanhang vi än möts, lovar vi i Göteborgs Ungdomskör att alltid erbjuda hög kvalitet och professionalitet. Vår stora bredd och vana har skapat en erfarenhet som få körer i Göteborgsregionen besitter.

URVAL AV UPPDRAGSGIVARE

SVT, Frimurarlogen i Göteborg, NCC, go:teborg&co, Tingsrätten i Göteborg, Polisen i Göteborg, Chalmers, Göteborgs Stad, Trädgårdsföreningen, BRIS, Kyrkogårdsförvalt., Elite Hotel, Childhood Foundation i New York USA, SCA i Philadelphia USA, IFOTES, Swedish Match, P&O Cruises, Volvo, IKEA, Svenska Kyrkans församlingar i Västsverige, Svenska FN-Förbundet, Göteborgs Folkdansvänner m.fl.